RETRO-RECENZIJA: Otkucaj smrti (Ticker, 2001)

montaža: Ken Morrisey
 glazba: Serge Colbert
 scenarij: Paul B. Margolis
 režija: Albert Pyun
 proizvodnja: Artisan, SAD, 2001.
 trajanje: 92 '

Nettles (Sizemore) je policijski detektiv iz San Francisca koji se još ne može pomiriti s gubitkom žene i djeteta. No, stjecajem okolnosti Nettles će se ponovno morati suočiti sa svojim demonima kada San Francisco postane žrtvom irskog terorista Swanna (Hopper) koji koristi svoje bombaške vjestine i ubija na desetine nedužnih ljudi kako bi policiju natjerao da pusti njegovu djevojku Claire (Pressly). Nettles, umjesto da popusti zahtjevima suludog bombaša, odlučuje pronaći manijaka i u tu svrhu počinje suradnju sa Glassom (Seagalom), šefom bombaškog odjela.

Otkucaj smrti je dobio nešto negativnog publiciteta kada je Jaime Pressly poslije snimanja svog kolegu Stevena Seagala optućila za seksualno zlostavljanje. Autor ovih redaka ima razloga sumnjati u to, mada je Pressly u scenama u kojima se pojavljuje pokazala entuzijazam krepane mačke i ostavila dojam osobe koja jedva čeka završnu klapu. Naime, dotični dojam ostavljaju gotovo sve osobe koje su imale nesreću da se pojave pred kamerama, uključujući tako eminentna imena kao što su Ice T, Tom Sizemore i Peter Greene – osobe za koje je ipak teško zamisliti da bi bili objektima Seagalovog seksualnog zlostavljanja. A i sam Seagal se pred kamerama čini prilično neraspoloženim, vjerojatno zbog scenarija koji ga tjera da umjesto borilačkih koristi glumačke vještine, kojima očito ne raspolaže. Pravi razlog zbog čega je Otkucaj smrti usprkos dojmljive glumacke postave zavrsio kao “straight-to-video” naslov bit ce jasan svim onima koji su uspjeli prepoznati ime osobe koja je potpisana kao režiser. Albert Pyun, kao i mnogo puta u svojoj dugoj karijeri, ponovno tjera i najprekaljenije kritičare da se uhvate za glavu i zapitaju kako netko može režirati tako loše filmove. Očajna gluma je sasvim primjerena bijednim specijalnim efektima, montaži koja je od zapleta učinila bezobličnu masu i fotografiji zahvaljujući kojoj gledatelji nemaju pojma koga to Seagal mlati u završnim scenama filma. Zbog svega toga, Otkucaj smrti se može komotno proglasiti jednim od najgorih naslova koji su došli u nase videoteke.

OCJENA: 1/10

NAPOMENA: Ovo je moja recenzija originalno objavljena u Usenet grupi hr.rec.film 21. veljače 2002. Ovdje objavljena verzija sadrži sitnije korekcije.